TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa autor: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320813890
Format: 14.0x20.0cm
Liczba stron: 352
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2007 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan na magazynie)
43,00 zł 13,00 zł

Niniejsza książka pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na zachodzie. Autorki opisują metody analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa.Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Atena akceptuje płatności: